01.06.2020

Witam wszystkie dzieciaki duże i małe!
  ŻYCZĘ WAM DUŻO RADOŚCI I SAMYCH SZCZĘŚLIWYCH DNI !
                        
               TECHNIKA KL. VII/VIII
  Moi drodzy z racji Waszego Pięknego Święta, dzisiejsze zajęcia będą   zdecydowanie na luzie !
Chcę Wam zaproponować coś słodkiego na osłodzenie dzisiejszego dnia.  Budyń jaglany jest jednym z moich ulubionych deserów. Przepis na ten budyń z kaszy jaglanej dostałam od mojej cioci, która pokazała mi jak go zrobić i ta             Prosty deser gotowy w 5 minut-BUDYŃ Z OWOCAMI 
Ja proponuję waniliowy lub śmietankowy bo najlepiej pasuje do wszystkich owoców. Potrzebujecie mleko i paczkę budyniu w proszku (ja uwielbiam firmy Winiary ). Instrukcja wykonania znajduje się na opakowaniu i jest bardzo prosta. Owoce jakie kto lubi. Pyszne i zdrowe i łatwe ! To oczywiście nie jest zadanie domowe, bo takiego dziś nie będzie. To propozycja na umilenie dnia ! Dziś nie trzeba robić zdjęć !
                       SMACZNEGO !!!

                Krem limonkowy 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty